*♥*مـمــلـكــــــة الاحســـــاس *♥*
بقلوب ملؤها المحبة
وأفئدة تنبض بالمودة
وكلمات تبحث عن روح الاخوة
نقول لكِ أهلا وسهلا
اهلا بكِ بقلوبنا قبل حروفنا~~~♥️منتدى مملكة الاحساس♥️~~~
بقلوب ملؤها المحبة
وأفئدة تنبض بالمودة
وكلمات تبحث عن روح الاخوة
نقول لكِ أهلا وسهلا
اهلا بكِ بقلوبنا قبل حروفنا~~~♥️منتدى مملكة الاحساس♥️~~~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

*♥*مــنــتـــــدى الــحـــب والــرومــانــســـيــة*♥*

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» برنامج nimbuzz و ( بيدخل على رومات ) من الكمبيوتر
كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Icon_minitimeالسبت يوليو 30, 2011 8:34 pm من طرف زائر

» صور جميلة - و متحركة - لشخصيات مسلسل دروبي مع دو ري مي
كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Icon_minitimeالجمعة يوليو 22, 2011 5:59 pm من طرف زائر

» كلمات اغنية جورج طحان ((حدي خليك ))
كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 9:37 am من طرف زائر

» بـــآسمه ودعــــنـي كلمـــآت
كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Icon_minitimeالأربعاء يوليو 13, 2011 12:08 pm من طرف masa

» كلمــــآت البــوم مع نفسسسي محــمد نور 2011
كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Icon_minitimeالأربعاء يوليو 13, 2011 12:06 pm من طرف masa

» ●«¬.ஐ. وائل جسار - ياما خبيت .ஐ.●«¬
كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Icon_minitimeالأربعاء يوليو 13, 2011 12:02 pm من طرف masa

» كلمات البوم تامر حسنى - اللى جاي احلى
كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Icon_minitimeالأربعاء يوليو 13, 2011 11:59 am من طرف masa

» كلمات آخـــر ودآع عـــلاء الامــين
كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Icon_minitimeالأربعاء يوليو 13, 2011 11:57 am من طرف masa

» كلمـــ’ـــآت كيـــف بطول بــآلي ؟؟ /// ملحــم زيـــن 2011
كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Icon_minitimeالأربعاء يوليو 13, 2011 11:56 am من طرف masa

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى

كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥

كاتب الموضوعرسالة
masa
المدير
masa

بطاقة الشخصية
موضوع جديد:
كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Left_bar_bleue50/50كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Empty_bar_bleue  (50/50)

كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Empty
مُساهمةموضوع: كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥   كلمات ألبوم اخترت صح لتامر حسني 2010 *******♥تيمووووو♥وبس ♥ Icon_minitimeالأربعاء يونيو 23, 2010 9:57 am

قفلت قلبى

انا لو عينيا تشوف غيرك انا مش هفتحها واى كلمه مش منك مش هسمعها

قفلت قلبى عليكى خلاص وكتبت عليه ااااه اااااه اسمك دمعت ليه دة انا اموت نفسى وماشوفش دمعه اااااه منك

انا لو اطول افرشلك قلبى تمشى عليه لانى اتخلقت علشان احقق كل اللى بتحلمى

قفلت قلبى عليكى خلاص وكتبت عليه ااااه اااااه اسمك دمعت ليه دة انا اموت نفسى وماشوفش دمعه اااااه منك

عين شمس

دى عيونك حلوه وطعمه عليها ضحكه تدوب والنعمه وانا خبره فى بنات الجامعه يا تجاره يا اداب عين شمس ولمحتك قدام بيتى وهتكلم وياكى مشيتى وعلشانك سيبت انا عربيتى اخدتها مشى رجعت فى تاكسى

يرضيكى يوماتى البيت ما اخش وافضل كدة ساكت ماتكلمنش واللى يكلمنى البسله الوش وامسكله انا كدة اه على الواحده

وتلفى والف وراكى احترت وان كان على لشغل مانا اتأخرت ياريتنى ماكنتش بقى اتاخرت وطلعت بـ تلاتين ماده

يرضيكى يوماتى البيت ما اخش وافضل كدة ساكت ماتكلمنش واللى يكلمنى البسله الوش وامسكله انا كدة اه على الواحده

فاتت على عينى برقه وضربات قلبى ذدت كام دقه وقالت مين كان قالك لا ازاى مش عايزاك بالعكس واتحول قلبى ساعتها لعقرب ثوانى ساعه ايدها وقبل ما توصل روحت انا بيتها وقلبى يدق كأنه كلكس

دى عيونك عليها ضحكه وانا خبره يا تجاره يا اداب عين شمس يلاااا

دى عيونك عليها ضحكه تدوب والنعمه وانا خبره فى بنات الجامعه دى ياتجاره يا اداب عين شمس ولمحتك قدام بيتى وهتكلم وياكى مشيتى وعلشانك سيبت انا عربيتى اخدتها مشى رجعت فى تاكسى

بتصعب عليا نفسى

ااااااااااه بتصعب عليا نفسى كل لما افتكرك وتعبى اللى شوفته فى بعدك كان سببه منك بتصعب عليا نفسى كل ما افتكرك وتعبى اللى شوفته فى بعدك كان سببه منك

حبيتك اكتر من نفسى وطلعت بقلل من نفسى مع ان حقيقى كان نفسى تفضل فى نظرى كبير انا نفسى كل اللى سامعنى يحس بقلبى اللى واجعنى

مايقولش عادى وايه يعنى بتحصل كتير

اااااه بتصعب عليا نفسى كل ما اتفكرك

النيه بتبان من الاول مش لازم الفتره تطول كان لازم ابعد واكمل حياتى قبل ما اشوفه ياريتنى سمعت كلام الناس كملت ليه وعلى اى اساس

وانا طول الوقت بتألم فى كل مره بشوفه

حبيتك اكتر من نفسى وطلعت بقلل من نفسى مع ان حقيقى كان نفسى تفضل فى نظرى كبير انا نفسى كل اللى سامعنى يحس بقلبى اللى واجعنى مايقولش عادى وايه يعنى بتحصل كتير

ااااااااه بتصعب عليا نفسى كل ما اافتكرك

بتصعب عليا نفسى كل ما اافتكرك وتعبى اللى شوفته فى بعدك كان سببه منك

بتصعب عليا نفسى كل ما افتكرك

جوايا احساس

كام واحد فينا عايش مع حد ماكنش بيتمناه واللى بيتمناه عايش مع غيره وغيره ماكنش بيتمناه

واضطر يقبل حضن ماكنش فى يوم ليه ولا كان على هواه جوايا احساس بيموتنى ومشاعرى اعمل ايه فيها احساس بيخنقنى واعمل ايه ديه حاجه مقدرش اتكلم فيها

جوايا احساس بيموتنى ومشاعرى اعمل ايه فيها احساس بيخنقنى واعمل ايه ديه حاجه مقدرش اتكلم فيها وخصوصا بعد ما قبلنا حاجات لاازم منكمل ونعيش ليها

بيبقى فى حضنى وبين ايديا وعقلى وقلبى مش وياه مع حد تانى كان نفسى هو يبقى مكانه وانا ابقى معاه

اااااااه بيبقى فى حضنى وبين ايديا وعقلى وقلبى مش وياه مع حد تانى كان نفسى هو يبقى مكانه وانا ابقى معاه

وديه اخره اللى يحب بعقله ويلغى مشاعره ويحسبها

فى مره حبيبى غلط فى اسمى سألته رد وقال مقصدش مش يمكن برده حاسس جواه نفس الاحساس كدة وانا معرفش

يلا ادينى خرجت حاجات جوايا حاسسها ومابتتشافش اااه جوايا احساس بيموتنى ومشاعرى اعمل ايه فيها احساس بيخنقنى واعمل ايه ديه حاجه مقدرش اتكلم فيها

وخصوصا بعد ما بيننا حاجات لازم نكمل ونعيش ليها

مستنى اليوم

مستنى اليوم اللى ارجع فيه مش قادر اعيش ولا يوم بعديه من يوم ما بعدنا مفيش من بعده امان انا نفسى اقولك بس سؤال هو انت بعيد مرتاح البال؟ ولا انت حبيبى البعد خلاص اساك

يا حبيبى سنين وبقالنا كتير تايهين رجعنا حبيبى اكمل حياتى معاك وهعيش واموت ولا لحظه عليا تفوت غير وانت فى بالى موجود واكون وياك

تعالى نعيش من تانى ليه تسيبنى حبيبى وحدانى تعالى هنا وعن حضنك ماتبعدنيش انا كل يوم والتانى انا بحلم بيك فى احضانى فى حاجات كتير واحشانى ماتحرميييييييش

رجعنى حبيبى وهعيش وهموت ولا لحظه عليا تفوت غير وانت فى بالى موجود واكون موجود

يا حبيبى سنين وبقالنا كتير تايهين رجعنى حبيبى اكمل حياتى معاك وهعيش وهموت ولا لحظه عليا تفوت غير وانت فى بالى موجود واكون ويااااااااااك

صحيت على صوتها

انا النهارده صحيت على صوتها الله على دة صوت دا كان واحشنى موت ماهى ديه اللى كنت زمان معاها بنسى كل الناس قالتلى نرجع بس بشروطها قولتلها متفقين ياستى وموافقين ومش هبص لحد غيرك من النهارده خلاص

جرحت انا فيها كنت عايش ومقضيها ياما جيبت عاليها واطيها ايوه كنت زمان غلطان عرفت قيمتها مش كلام ولا انا بثبتها ديه الوحيده اللى انا حبيتها واللى روحى معاها كمان

ايام كتيره وقفت فى مكانى كان قلبى مش مرتاح عايش وكلى جراح وقولت لو رجعتلى تانى عمرى ما هابيعها

فى البعد كانت حاجه ناقصانى انا كنت مش مبسوط تايه ومش مظبوط دلوقتى جاتلى فرصه تانيه ومش هضيعها

جرحت انا فيها كنت عايش ومقضيها ياما جيبت عاليها واطيها ايوه كنت زمان غلطان عرفت قيمتها مش كلام ولا انا بثبتها ديه الوحيده اللى انا حبيتها واللى روحى معاها كمان

جرحت انا فيها كنت عايش ومقضيها ياما جيبت عاليها واطيها عرفت قيمتها ديه الوحيده اللى انا حبيتها

ياحبيبى لو

يا حبيبى انا لو هكون غير ليك طب اعيش لمين اناااا دي اللحظه حبيبى وانت بعيد بتفوت يجى 100 سنه

دة انا لما بشوف حبيبى عينيك انا يومى بيبتدى وبحس انى اتولدت جديد وبترجع ضحكتى من كتر حبيبى انا حبى فيييك الحلم انا بحلمه اول ما ابدا انا احلم بيك صورتك بتكمله

ااااه يا حبيبى لو انت مش موجود فى الدنيا ديه انا هعمل ايه دة ماكنش هيبقى ليا وجود دة انت اللى انت عايش ليه

يا حبيبى لو انت مش موجود فى الدنيا ديه انا هعمل ايه دة ماكنش هيبقى ليا وجود دة انت اللى انت عايش ليه

دة انا لما بشوف حبيبى عينيك انا يومى بيبتدى وبحس انى اتولدت جديد وبترجع ضحكتى صورتك بتكمله اوه اوه اوه اوه

يوم ورا يوم

الناس شايفينك بطريقه وانا لوحدى شايفك بطريقه دايما عايزين منك حاجه وكله بيتعامل بسذاجه

شايفينك كدة من براكى ومحدش شاف ايه جواكى بتحسى ايه وانتى لوحدك واللى بتحلمى بيه وفى نفسك مين الانسان اللى لحد دلوقتى ماهزش مره عواطفك دايبين فى عينيكى ولون شعرك ومحدش بيراعى مشاعرك

اللى انت حبيبى بتقوله جوايا وكان نفسى تقوله انا نفسى فى حياتى محدش غيرك يسكن عمرى بطوله

انا روحى اتخلقت علشانك ومكانى فى الدنيا مكانك

بصراحه هموت انا على اليوم دة اللى هكون فيه انا فى حضنك يا يا حبيبى شايف عينيى ضعفى وشوقى وكل حنينى قدامك يا ابو احلى عيون ياللى علشانك عمرى يهون

ويوم ورا يوم حبك بيزيد كل يوم وعلشانك مابدوقش النوم وعلشان مابدوقش النوم خليك بين ايديى ماتسيبنيش لحظه يا حبيبى انا هلغى حياتى ومواعيدى اما هلغى حياتى ومواعيدى

اطمن ايوه اطمن اوى انا جنبك عمرى معاك من الليله ايوه الليله هبدا عمرى الجاى فى هواك

مطمن انا مطمن مين فى الدنيا يبقى معاك ويكون كدة مش مطمن دة انا يا حبيبى عايش لهواك

واخيرا ولاول مره انسان مش شايفك من برا انسان حاس بقلبك قبل ما عينه تشوفه يا ملاك

ااااه بحبك ااااااااااااااااااه بحبك

انا هلغنى حياتى ومواعيدى انا هلغى حياتى ومواعيدى

بحبك

يوم ورا يوم حبك بيزيد وعلشانك وعلشانك مابدوقش النووووم

اطمن ايوه اطمن انا جنبك عمرى معاك من الليله ايوه الليله هبدا عمرى الجاى فى هواك

مطمن انا مطمن ماتسيبنيش لحظه ابقى معاك ويكون كدة مش مطمن انا يا حبيبى عايش لهواك

اخترت صح

انا ودعت كتير فى حياتى من غير ما احس بأى جرح ولما حكتلك ذكرياتى قولت علشان ماخترتش صح اااه لومتى قلمى على اللى فاتوا لحد ما قالك انتى صح

ااااه وبعد شويه سيبتى حياته بس سيبتى فيها جرح اااااه يعنى فعلا مانجرحتش فعلا مانجرحتش الا لما اااااااه اخترت صح

كلمه بحبك غاليه عندى ماقولتهاش لقبلك وجيتلك اقولها ليكى من جوا قلبى وكرهتها لما اتقالتلك

لومتى قلبى على اللى فاتى لحد ما قالك انتى صح وبعد شويه سيبتى حياته بس سيبتى فيها جرح

اااااااه يعنى فعلا مانجرحتش فعلا مانجرحتش الا لما ااااااااه اخترت صح

اااااااه نفسى ينسى قلبى حكايتك نفسى ينسى انه قابلك وارجع اغلط فى اختيارى نفسى ارجع لـ اللى قبلك نفسى ارجع لـ اللى قبلك

يا واحشنى

كل يوم بيفوت عليا ليك بحن في كل ثانية
صعب اعيش في الدنيا دي الا بيك
احساسي انك حبيبي
واني مش شايفك بعيني
اد ايه مشتاق لحضنك مش لاقيك
حتي وانت بعيد عليا لسة بتحلم
بيك عنيا
نفسي ترجع تاني ليا انت فين
ليه سايبني اعيش لوحدي
قولي راضي ازاي ببعدي
واقفة كل حياتي بعدك اعيش لمين